Biežāk uzdotie jautājumi
KLIENTU ATBALSTS

Zemāk mēs jau esam sagatavojuši atbildes uz Taviem jautājumiem, ja neatrodi atbildi uz savu jautājumu, mūsu draudzīgā klientu atbalsta speciālistu grupa vienmēr ar prieku Tev palīdzēs!

undefined undefined

Atbalsta dienesta darba laiks:


24/7

Klondaika online casino and sports betting Klondaika online casino and sports betting

Sazinies ar mums izmantojot čatu lapas augšējā labajā stūrī


undefined undefined

Sazinies ar mums izmantojot e-pastu


support@klondaika.lv

undefined undefined

Steidzamos gadījumos sazinies ar mums zvanot.


+371 29229692

undefined undefined

Atbalsta dienesta darba laiks:

24/7

Klondaika online casino and sports betting Klondaika online casino and sports betting

Sazinies ar mums izmantojot čatu "Galvenā" izvēlnē

undefined undefined

Sazinies ar mums izmantojot e-pastu

support@klondaika.lv

undefined undefined

Steidzamos gadījumos sazinies ar mums zvanot.

+371 29229692

Ātrās atbildes
Profils
Maksājumi
Kazino
Totalizators
Piedāvājumi
Tehniskie jautājumi
Tas ir pavisam vienkārši! Spied uz pogas Reģistrēties un izvēlies sev ērtāko reģistrācijas formu:

Ātro - ievadot tikai pamatinformāciju un verificējot savus personas datus ar bankas palīdzību
Pilno - aizpildot visu nepieciešamo informāciju patstāvīgi
Ja esi reģistrējies, izmantojot Ātro reģistrāciju - Darba laikā, Tavs konts tiks verificēts pāris minūšu laikā.
Lai verficētu savu spēlētāja kontu, izvēlies vienu no mājaslapā piedāvātajām verifikācijas metodēm:

❖ izmantojot bankas pakalpojumu;
❖ veicot iemaksu ar ātro bankas maksājumu;
❖ augšupielādējot neklātienes identifikācijas dokumentu (selfijs ar pasi).

Informācijas pārbaude var aizņemt nedaudz laika. Ja esi izdarījis visu korekti, un neesi vēl verificēts, nedaudz uzgaidi un tuvākajā laikā Tavs konts būs verificēts.

Pārliecinies, ka esi veicis visas nepieciešamās darbības un esi iesūtījis visus nepieciešamos dokumentus, lai verificētu savu spēlētāja kontu.
Ja ir aizmirsusies parole, klikšķini uz pogas “Aizmirsi paroli?”, un Tev tiks nosūtīts e-pasts ar paroles atjaunošanas linku.
Vadot iekšā savu lietotāja vārdu un paroli, pārliecinies, ka šī informācija tiek ievadīta korekti, tādā pašā formātā, kā tika ievadīta reģistrējot spēlētāja kontu (maziem/lieliem burtiem).
Ja esi vairākas reizes ievadījis paroli nekorekti Tavs spēlētāja konts, drošības nolūkos, tiks iesaldēts. Šādā situācijā, lai kontu atsaldētu, lūdzu, sazinies ar mūsu atbalsta dienestu.
Lūdzu, pārbaudi vai e-pasts nav aizgājusi uz kādu citu mapi.
Veicot reģistrāciju pārliecinies, ka vadi korektu e-pasta adresi. Ja tomēr, esi kļūdījies e-pasta adresē, droši uzraksti mums, mēs to nomainīsim, bet no Tavas puses būs nepieciešama papildus informācija.
Pārliecinies, ka:

❖ neesi sasniedzis savu dienas izmaksas limitu;
❖ esi verificējis visas savas maksājuma kartes;
❖ izmaksas summa ir lielāka par minimāli pieejamo;
❖ esi iesūtījis visus no Tevis prasītos papildus verifikācijas dokumentus.

Ja esi veicis iemaksu ar iepriekš neizmantotu maksājuma karti, Tev ir nepieciešams to verificēt. Lai to izdarītu, lūdzu, augšupielādē vai atsūti uz e-pastu support@klondaika.lv, maksājuma apliecinošu dokumentu (maksājuma uzdevumu) vai ekrānšāviņu no savas interneta bankas. Lai veiksmīgi verificētu maksājuma karti, dokumentā skaidri jābūt redzamai skojošai informācijai:

❖ Tavs vārds un uzvārds;
❖ pilns konta numurs (IBAN);
❖ daļējs kartes numurs;
❖ darījums ar www.klondaika.lv;
❖ atsevišķos gadījumos var būt nepieciešama maksājuma kartes bilde.

Lūdzu, pirms sūti kartes bildi vai maksājuma apliecinošu dokumentu, kurā ir norādīts pilns kartes numurs, pārliecinies, ka, iesūtot šos dokumentus, esi nosedzis maksājuma kartes vidējos ciparus tā, lai ir redzami pirmie 6 un pēdējie 4 cipari.

Neatliec maksājuma metodes verifikāciju uz pēdējo brīdi, jo, gadījumā, ja esi slēdzis bankas kontu, kuram ir piesaistīta izmantotā maksājuma karte, var nākties doties uz kredītiestādi pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas!
Izmaksas veicam regulāri katru dienu, arī brīvdienās un svētku dienās līdz pat 22:00.
Izmaksas uz Swedbank bankas kontiem saņemsi ne ilgāk kā dažu minūšu laikā pēc to apstrādes. Izmaksas uz citām bankas kontiem nonāks 1-3 darba dienu laikā.
Lai piedalītos mūsu jauno klientu bonusos, reģistrējoties, reģistrācijas formā, ievadi kādu no mūsu jauno klientu bonusa kodiem, ja tāds ir nepieciešams. Pēc reģistrācijas jauno klientu bonusus pievienot nav iespējams, tāpēc iespazīsties ar mūsu piedāvājumiem un to noteikumiem pirms reģistrē savu spēlētāja kontu. Ar aktuālajiem piedāvājumiem vari iepazīties ŠEIT
Informācija par aktuālajiem bonusiem tiek izsūtīta dažādos komunikācijas veidos. Lai saņemtu informāciju, par aktuāliem klondaika.lv bonusiem savā spēlētāja profilā, sadaļā "Profils", atzīmē, kādu no komunikācijas veidiem, kurā Tu vēlies saņemt informāciju par aktuālajiem bonusiem.
Uzdot savu jautājumu izmantojot čatu mūsu mājaslapā, vai raksti mums e-pastu uz e-pasta adresi support@klondaika.lv. Kā arī esam sazvanāmi uz tālruņa numuru 29229692. Mūsu draudzīgais klientu atbalstu speciālists ar prieku Tev palīdzēs.
Esam pieejami katru dienu laikā no 09:00-23:00.